19 Mart 2011 Cumartesi

Döngü-22 Ayakları Ters


...bağladım kadınlığın başında.



Satır arkalarını çektik aradan bir nefeste incelmesin diye adımız.Büklüm süzgün sıfatları çıkardık ufuktan,korkusuz yarımlar düşse de yolumuza birbirimize çıkacaktı duruşlarımız.
Öyle olamadı diye kesemem isimsiz hıçkırıklarımı yüzünden;yüzünden diyorum ne kadar öfke sızladıysa dişlerimde biri senden geldi tam da yutkunduğum aşk hecelerinde.Bir gölge daha düşüremem umud-u kavmime.Hoş sen düşeli çok oldu gözlerimden bir bağı da sen çektin ayakları ters benliğimden...
Dur dur biliyorum çok içtik o sigaranın nefsinden...Lakin bırak iplerimi artık kendime çözüldüm tekrar bulutların öksesinden...
Çok nefes alma oralarda gidişimden artanlara sığınmışsın eskiler acıtır eskimeden önce vurdukları yerden...Biliyorum çok araladım sızıntıları;çoktan geçti varlığım senden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder