1 Mayıs 2011 Pazar

Döngü-26 Yolda bir şey,evet

Ensesi kalın bir ziyanın köprü altı dirsek sürtüşleri,kaç kez dinleyeceğiz aynı melodiyi.Ben değilim suçlu onlar anlamadı beni! Evet hep anlamak ve anlaşılmaktan yana ciddi bir sıkıntımız oldu. Ben renkleri kollarken sen sıfatları tertipliyordun ben bulutları izlerken sen yağmurdan kaçıyordun. Birimiz fazlaydık o inancın rütbesine. İlk dua kaçışımda gömdün beni lanetlerin içine. Öyleydi işte hayat zorbası her daim hatırlatıyordun. Gülüşleri çekmiştik aradan insan olduğunu hep unutuyordun.

En keskin kokuları serdim yeniden,soldan başlıyorum en kara kaplı yerden;
Döndüm nefes alıyorum eteklerimi çekiyorsun.
Uyandım şafağıma kabus düşürüyorsun.
Sustum sessizliğimi kirletiyorsun  ve sen gölgesi olmayan uçuk kanat garibesi,yüzlerine tükürdüğün her bir gövdeyi tekrar yala şimdi;arkamı döndüğümde kestiğin ahkamdan belliydi kadimsiz sözcüklerinin ezgisi.

Yollarda bir şey,evet.Hiç göremeyeceklerinin sahiplik iniltisi.Aldık en baştan rüyaları sana düşen kendi varlığının ziyan-ı emaneti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder